Hiss och Diss

Dumle har som sagt vilodag idag, det behöver han men jag själv tycker inte att det är så kul :/ Gjorde i alla fall stallet tidigt idag och sedan blev det en sväng till Halmstad och skolan. I skolan blev det dock inget gjort men jag gick en sväng på Hööks och på Ridsportbutiken i stan. Måste säga att Hööks är så myckey att ha tyvärr! Har titat på ett par nya ridskor från Hööks på nätet, de har både snörning och dragkedjs vilket jag tyckte var lite snyggt som detalj. Tur att jag inte har beställt dem på nätet i alla fall för de gick inte att ha på foten, ja hade nog kunnat be pappa svetsa ett par skor till mig som hade varit mjukare än dem!! De var så fruktansvärt fula och obehagliga i verkligheten så det var inte klokt. Inte ens snörena var mjuka... Hiss på nätet Diss i verkligheten. Blir att få kolla efter ett par mjukare, dock även dyrare troligtvis. Det som jag också tyckte var bra med dem på nätet var att man inte såg något tydligt CRW märke men det fanns det ett stort i verkligheten!


Någon som vet vart jag kan hitta ett par liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0