Hoppat idag! ;)

Jag och Dumle hoppade idag :) Han var jätte duktig. Julia var med och hjälpte oss så blev det lite smidigare med hinderna och sånt :) Vi hoppade lite studs och bana. Dumle ska nog få vara ledig i morgon, han har varit så duktig så han förtjänar det :P Jag funderar på om jag ska göra ett ridschema över hur jag ska rida Dumle alla dagar.

Dumles vecka :)

Måndag: Morgon: Lång runda i skogen, duktig och glad :)
             Kväll: Liten ruda i skogen med Celine och Julia.
Tisdag: Liten runda i skogen, det regnade :/ Celine och Julia var med.
Onsdag: En lite lagom lång runda i skogen, dock stötte vi på tre lite läskiga saker men han var väldigt duktig :)
Torsdag: Hoppade på åkern, pigg, busig och jätte duktig :)  
Fredag: Ledig
Lördag: Skogen?
Söndag: Markarbete?


Kommentarer
Postat av: Emily & Mikaela - RYTTARDUON

sv: Då är det klart du får den! ^^

2011-04-15 @ 17:33:57
URL: http://ryttarduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0