Läskigt

Dålig uppdatering idag men jag har suttit och pluggat hela dagen idag så fick prioritera lite tyvärr. Jag har i alla fall gjort stallet idag och ridit Dumle. Han var jätte busig och pigg idag men det är så härligt för då vet man att han mår bra och är glad :) Dessvärre så var det läskiga saker i skogen med, de har kört med skogsmaskiner i närheten så det skod en skopa med kedjor i mitt på vägen som var väldigt läskig. När vi väl var förbi den och ridit lite till så stod det något sorts släp till skogsmaskinerna mitt i vägen med massa dukar och skit runt om. Så klart var ju detta väldigt läskigt också men det var väl mest för att vi red där för någon dag sen och då var det tomt där. Men han var duktig och gick bra i formen hela tiden trots att han ville sticka och busa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0