Måndag

I måndags var jag och syrran i Halmstad och soppade :)

Hon köpte ett par jeans, en t-shirt med kakor på (jätte söt), en rosa tunn kortärmad kofta, en klänning (att ha på bröllop & student), ett par solglasögon, en tofs med en stor rosa blomma, en liten påse på lagerhaus och ett par skor :) Inte så ofta hon får såhär mycket med sig hem när vi är o shoppa :P

Jag köpte en brödlåda, två ryamattor (till sovrummet), en lite större påse på lagerhaus, ett par solglasögon, en kort vit kortärmad kofta (att ha på studenten) typ en bolero coh två par jeans :)

Jag provade även lite olika skor att ha på studenten men kunde inte bestämma mig ^^ Jag vill ju gärna ha två par, ett par typ ballerina och ett par klack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0