Myspys

Red Dumle ihop med syrran och Celine idag. Vi red markarbete på åkern och sedan tog vi och varvade ner genom att rida en liten runda i skogen :) Dumle var super duper duktig idag :) !! Jag gjorde stallet efter att jag hade iditnidag, det brukar jag inte göra men syrran ville gå och rida innan för hon hade redan gjort sin del i stallet :P Blev även att jag stod och putsade på Rachel efter det, hon blev jätte söt. Hon var verkligen jätte jätte smutsig så det tog mig en evighet innan jag var nöjd :P Hon njöt när jag borstade o fixade med henne, tillslut så sov hon nästan. Det var jätte mysigt! Nu står hon i boxen med en flätad svans med ;) Hon va så söt så söt! <3 Min lilla stumpa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0