Pigg ponny

Trodde inte att det skulle bli någon ridtur för mig idag för det har verkligen spöregnat här. Som tur var så blev det uppehåll ett tag så jag gick o tog in Dumle, borstade med furminatorn ett tag och sedan gjorde jag iordning honom för ett ridpass. Idag red vi till en väg som jag brukar använda som en liten galoppsträcka fram och tillbaka. På vägen dit var han jätte fin och när jag galloperade bortåt men när jag vände så blev det annart. Han blev jätte jätte pigg på tillbaka vägen, fast det är lite självförvållat för sådan är ju Dumle :P Hade velat åka till ridhus någon dag så jag kunde rida lite mer markarbete med bommar och upphöjda bommar :)

 


Dumles goa rumpa med ett hjärta som inte vill försvinna ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0