Sminkhörnan




Detta är ungefär hur min sminkhörna kommer se ut ;)
Hade tänkt den höga byrån på vänster sidan om sminkbordet, spegel ovanför och kanske en lampa på varje sida om den :) Det är i alla fall hur jag helst vill ha det :)
Malms sminkbord hade tyvärr utgått nu så jag fick tänka om... Spegeln har jag inte valt ännu tog bara med en för att visa lite :P

Vilken stol/bänk/pall ska jag ha till? Svart eller vit?


1 och 2 finns i både svart och vit.
3 finns bara i svart.
4 finns i både svart och vit men ska jag ha svart så blir det nummer 5 istället.
6 finns bara i vit som jag kan tänka mig, annars finns den även i röd.
3 och 5 kommer från Jysk och resten från Ikea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0