Måndag

I måndags var mamma, syrran, jag och Diva på stan i Värnamo för lite miljö träning. Diva var jätte duktig men det var helt klart väldigt läskigt, det är som sagt lite skillnad från att sitta i en bur där man inte träffar några människor :P Diva hälsade på två hundar, den ena var en valp och den andra var 3år. Hon var jätte duktig och sa ingenting :) Diva blev även utskälld av några hundar men sa inget då heller :)

Det blev faktiskt lite fyndat på stan med! Jag köpte 4st solstolar som jag har på våran framsida och så fick jag 2st pallar som jag har som bord :) Det blev jätte fint och Robert blev glatt överraskad när han kom hem från jobbet och det var möblerat och klart på framsidan. Måste erkänna att jag hade invigt dem redan innan han kom hem för mamma, jag och syrran passade på att fika där innan de åkte hem igen :P

Efter att Robert hade kommit hem från jobbet lämnade vi diva en liten stund själv i lägenheten för att åka och titta på en ny bil till våran lilla familj :) Kan även säga att vi provkörde en och blev mycket nöjda ;)

På kvällen åkte Diva och jag ut till Hånger när Robert tränade för jag ville rida en liten sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0