Brun eller svart?

Har inte hunnit skriva idag för jag har jobbat, men jag får se kanske blir några stycken ikväll :P Skönt att få lite cash i plånboken så att jag kan shoppa lite särskilt om jag ska ha ny sadel o träns o sånt!
Kan berätta att jag sitter o kollar annonser på dressyrsadel o hittade en igår som jag tänkte så till på, mailade dit och idag på morgonen så var den borta :( F*n jag va så sugen på den, den va brun med. Jag tror att jag helst vill ha en brun dressyrsadel för jag har två svarta hoppsadlar och alla tillbehör så hade varit kul o förnya sig lite :) En sak som inte är så kul dock är att det är svårt att hitta en brun dressyrsadel o då är de oftast dyrare med. Ska jag ta en svart iaf, det blir billigare o svart är ju i och för sig snyggt :) Vet inte ens om Dumle passar i brunt? :P Vad tycker ni? Brun eller svart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0