Göteborg horse show

Nu är biljetterna bokade :) I morgon eftermiddag blir det både mässan och arenan och på söndag blir det bara mässan för min del. Några som ska dit? Vilken dag? Något speciellt som ni ska leta efter?

Jag ska nog kolla på en sån dressyrsadel som jag vill ha och provsitta den om jag hittar den där så klart :P Sen ska jag nog kolla på något snyggt pannband och träns att rida i här hemma :) Ridbyxor skulle inte sitta fel heller både till träning och tävling. Ny kavaj, skjorta, skärp och strumpor har jag men har fått låna syrrans ridbyxor så kanske är dags att leta upp ett par nya till mig själv nu. Grimma till Casanova är ett måste också förresten hans går knappt att få på längre. Han är ju stor pojke nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0