Ny säng!

Efter jobbet idag så åkte Jag, Pappa och Syrran o köpte en dubbelsäng till mig :) Så har blivit mycket skruvande idag när jag plockade ner min gamla säng och sedan skruva ihop den nya stooora sängen. 180x200 är ju inte fel att ha för sig själv då Robert inte sover hos mig för då är vi ju två :/ menmen hellre det än två i en 90x200 säng ^^
Blev Gekås med Robert efter han hade jobbat klart så jag köpte madrassöverdrag och lakan till min underbara säng :)Tittade lite på hästavdelningen idag men det va stressigt, fanns dock fina dressyrschabrak och fina träns :) Kom hem med ett sadelöverdrag, en keps, ett nattlinne och tre tröjor :)

Hoppas Robert blev lite överraskad när vi kom hem o han såg den nya sängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0