Planer inför studenten

Blev ingen bal för mig så det sista året blir inte alls som jag hade hoppats. Men studenten blir det ju :P Klänningen är beställd i alla fall och jag tror att den kommer bli helt underbar! :) Men hur den kommer att se ut får ni vänta på och se, det blir en överraskning. Maten är nästintill bestämd och tårtorna är bestämda och i princip beställda med. Måste bara åka till Tyskland med innan och hämta hem lite god dricka till den stora dagen :) Väntar bara att de ska ringa att min älskade klänning har kommit så man kan sy in den om det behövs och sen börjar den stora jakten på skor, väska och allt annat som man bara måste ha till. Kan bara tillägga att min student inte kommer att ha de klassiska färgerna blå och gul utan min kommer att vara..... ROSA!! så nu kan ni ju alltid gissa hur klänningen kommer att se ut :P Usch jag ville verkligen gå balen, men har man ingen att gå med och inte så många kompisar som ska gå så är det plötsligt inte så roligt med balen längre. Jag som hade skissat upp min klänning och allt. Menmen. Min riktigt snygga student mössa har kommit med, och gissa vilka färger som är på den! hehe Undra när kläderna som jag beställde kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0