Ridbyxor

Har ridit Dumle en sväng idag men usch vad kallt det vad om rumpan. Kanske skulle köpa sig en sån "rumpvärmare" att sätta på sadeln :P Han var jätte fin idag, önskar bara att snön kunde försvinna så man slipper brodda och att det blev lite värmare så jag kunde sätta igång honom nu. När jag var hemma från våran runda och skulle hoppa av gissa vad som hände... mina ridbyxor sprack i rumpan ^^ När jag tog på mig dem idag så reagerade jag på att de va så himla slita, har inte haft dem på ett bra tag heller nämligen och jag tänkte för mig själv att undra hur länge till de håller. De höll inte så värst länge, en timme ungefär :P haha Får kanske ta och leta upp ett par ridbyxor i Göteborg i morgon. Jag är faktiskt lite sugen på oskodda eller knäskodda istället för helskodda som jag alltid har och är det enda jag äger. Men nu undrar ju jag hur halt detta faktiskt kommer bli? Jag vet att det mest är en vane sak men att de givetsvis är lite halare med. Men snälla kommentera vad ni tycker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0