Shopping!

Göteborg horse show va lika kul som det brukar vara :) Nästa år hade jag dock velat ha seriebiljett eller i alla fall ha biljetter 2-4 dagar i rad och bo på hotell och slippa köra fram och tillbaka.

Blev som vanligt shoppat lite för min del :)

 Detta schabrak med matchande luva :)

























Detta snygga schabrak ;) Älskar det!

Även ett Eskadron täcke och grimmskaft som jag bara inte kunde komma hem utan :P








































Snyggt att ha ihop på tävling ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emily

Det Eskadronschabraket är sååå härligt! :D

2011-03-01 @ 23:01:30
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Elvira

Tack ja vet! :) Jag kunde bara inte åka hem utan det :P

2011-03-02 @ 09:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0