Vad mycket det finns här i världen som man vill ha

Som jag har sagt så är detta ett år då jag har mycket idéer, många bollar i luften och mycket jag vill ha med. Jag vill köpa mig en ny sminklåda med massa nytt smink och detta kommer då gå på runt 2000kr i alla fall :/ sura pengar som jag inte har. Jag vill även tatuera mig och det kostar också pengar fast detta är jag dock villig att vänta lite med även om jag hade velat ha den till sommaren :/ Kanske kan önska mig pengar till det i studentpresent? ;) Jag vill också ha en liten hund och en stor hund för den delen :P men den lilla först tro jag. Den stora får komma när jag har flyttat. Åter till den lilla söta vovve som jag vill skaffa mig, gärna en chihuahua men kanske en blandras typ chihuahua och yorkshire terrier :) Jag har i princip blivit lovad att få ha en efter studenten. Kan man önska sig det i studentpresent också kanske? ;) ;)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0