Voilà :)


Så här blev tränset och bettet efter att jag har slitit lite med det :) Men jag tycker nog allt att tränset borde ha ett roligare pannband. Eller vad säger ni? :) Tror ni det skulle bli snyggt till en svart dressyrsadel eller svart hoppsadel? ;) Bettet blev helt okej, lite glansigt o så men det va slitet ^^

Nu hänger också ett par tyglar på tork i pannrummet efter att fått ligga i varmt vatten o grumme ett tag. Det behövdes, de blir så grå dassigt av dammet från hästen o paddocken o allt. Men nu är de fina :)

Nosrem står på handla listan!


Kommentarer
Postat av: Emily

Tränset såg ju fint ut :) Fast roligare pannband håller jag med om, pannband som är så kul haha!



Furminatorn kan man säkert hitta på mässan, de säljer dem även där det finns hundsaker, det är den gröna (största) som är till häst. Jag köpte min på Tradera =)

2011-02-24 @ 19:17:41
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Elvira

Tack :) Ja ska hålla utkik efter den då :)

2011-02-24 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0