Mer djur

Åter igen var vi utan djur och nu började jag få lite smått panik och längtan efter en alldeles egen hund har alltid varit mycket stor. I familjen har vi en liten Westhighland white terrier och syrran har en egen jakt Golden Retriver :)  Jag har alltid suttit och tittat på hundar och katter på nätet och man har ju klart fått några favorit raser på både katter och hundar som man skulle vilja ha :) En dröm är att ha en renrasig Perser och kanske en Exotic med :) Hundraser som jag alltid tyckt väldigt mycket om är blandannat Chihuahua, Grand Danois, Dalmatiner, Mops och fler såklart ;)

Jag kan lungt säga att Blocket har varit mycket väl besökt av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0