Säkerhetsväst

Jag har länge velat ha en svart alernativt grå säkerhetsväst då större delen av min utrustning är just svart. Nu har mina funderingar vandrat och jag var nästan inne på att sluta rida med väst men i och med att jag faktiskt trivs med väst så känns det bra dumt. Jag tror att jag ska fortsätta med väst men nu undrar jag då om jag ska skaffa en med rutor eller en hel.

Vad tycker ni om de olika sorterna?




Någon med rutor? Fördelar och nackdelar?                       Eller en hel? Fördelar och nackdelar?





 

Detta är den säkerhetsvästen som jag använder just nu. Det är en Mark Todd väst som jag faktiskt trivs väldigt bra med :) Fast den är blå :/

Det krav som jag har är att den ska ha dragkedja! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0