Shopping

Måndag och hemma i Drakaryd igen. Helgen har varit jätte skön i Halmstad. Diva fick en egen bur så nu är det lite smidigare när vi har två så att hon kan få sitta lite ute med och få frisk luft. Den buren hon fick var en Dogman Professional typ utställningsbur svart ca 107x70x80cm. Det blev lite andra inköp till tjejen under helgen med, vi var blandannat på Dogz och Grissly. Diva är och kommer bli ganska bortskämd tror jag :P Hon fick en hel påse med ben, några kyckling chips, en hundfilt, två leksaker, en bajspåsehållare formad som ett ben och rosa :), 4st rullar med refill bajspåsar i olika härliga färger, en skål som man hänger i buren, ett halsband och ett matchande koppel :) Halsbandet och kopplet var turkost/rosa Hunter. 

Måste bara berätta att Diva är super duktig, hon har lärt sig sitt och att stanna och vänta på att jag säger varsågod innan hon får äta sin mat eller godis som ligger framför henne. Hon har också lärt sig att hon ska titta mig i ögonen innan jag säger varsågod och hon får äta. :) Vilken duktig liten tjej jag har. På fredag är det återbesök i Göteborg vi håller tummarna på att allt är bra med hennes ben.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0