Bilder

Tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder på dagens pyssel :P
Va beredd på dålig bildkvalitet ^^ hehe


Sorterade grimmor och putsade lädergrimmorna och magplattorna, detta är dock i nya sadelkammaren så det är sånt som inte används så mycket :P


Nyputsade sadlar :)
(vill byta ut den röda sadelhängaren den passar inte in hos mig! Hade varit roligt med lite annan färg!)


Några utav tränsen som blev snygga idag, dessa används inte heller särskilt mycket.
Det längst till vänster är ett utav mina nya som egentligen borde ligga i min dynbox i nya sadelkammaren :P


Lite utav det andra som vi putsade idag :)
Detta är de sakerna som vi faktiskt använder lite oftare :P

Alla saker blev verkligen superfina idag!


Dumles träns mm har till och med blivit putsat två gånger idag bara för att jag red efteråt :P 

Tänkte slänga in en bild på vad jag också hann med idag!



"Tävlingslådan" blev sorterad  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0