Helgen

Falsterbo horse show är i full gång men det blir nog inget besök där för mig i år. Först var det tänkt att vi skulle ta med en husvagn ner och campa men syrran jobbar hela veckan och Robert har sommarfest i Halmstad med företaget och respektive. Jag kan ju inte heller påstå att det är så passande att ha en valp i bur nere i Falsterbo. Så igår blev det att försöka ordna så att jag och Diva skulle kunna följa med ner till Halmstad i alla fall så vi får lite miljö ombyte. Syrran ska ner till Falsterbo på lördag och kanske stanna över tills på söndag och pappa har fortfarande inte bestämt sig om han ska med ner till Falsterbo. Han ska inte sova över i så fall så han är snäll och tar in hästarna på lördag kväll så jag kan vara i Halmstad. Mamma ska ner till husvagnen i Haverdal så vi måste ta och ordna med någon som kan gå ut med Nemo och Tekla på lördag. 

I kväll blir det till att packa både till mig och Diva, i morgon och på fredag jobbar jag sen blir det Halmstad på fredag kväll. Det är lite att tänka på och ordna med när man ska åka i väg med en skadad hund. Robert har fått byta bil med sin mamma så att vi kan få med buren som vi har lånat till Diva. Vi ska förhoppningsvis köpa en till bur till Diva som går att fälla ihop så att vi smidigt kan ta med henne ut om vi vill det och även få in buren i husvagnen om vi åker dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0