Casanova.....

Tog ut hästarna innan och gissa vad som hände,.... jo Casanova smet. Han smet ganska ofta som litet litet föl men då visste han nog inte om att han va på andra sidan staketet :P Casanova fick gå ut först idag och när jag har tagit av honom grimman och ska gå under tråden så va han plötsligt före mig ut ^^ Som tur va så är han snäll så han gick bara rätt in i stallet igen. Fredde fick sedan gå ut först och därefter Casanova det gick bättre denna gången men pappa stod som grindöppnare och vakt medans jag ledde hästarna ut till sina hagar :P Nu är det ström på i hagen och jag har redan sett honom få några stötar men han verkar inte fatta vad det är som händer för han får en stöt o sen kollar han på tråden och testar igen ^^ Vi får väl se hur det går :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0