Helgen

I fredags blev det filmkväll hemma hos Chrille för han va ensam hemma :) Jag och Robert hyrde Sherlock Holmes på vägen till Chrille. Måste verkligen säga att filmen är väldigt bra och den va super på blueray! :) Blev en liten mysig kväll med Robert, Chrille och Adam :)

På lördags morgonen körde Robert hem mig innan sin match. Tanken va att mamma, Julia och jag skulle åka till Gekås men sen ville inte dem så det blev att jag och mamma började packa inför min flytt. Himla vad saker det blir i och med att jag hade en lägenhet i Halmstad med innan. Det blev att plocka ur en hel garderob för att vi skulle få fram min servis med mera och givetvis va mina saker längst ned och syrran längst uppp :/ Blev lite jobb men nu är det inte så mycket kvar i alla fall :) Mammas och pappas sovrum har en mycket fin hög med möbler och flyttlådor som är mina :P Vid middagstid fick vi dock en paus när Tilde kom och hälsade på med lilla ponnyn Irma :) De va så söta så :) Givetvis skämmer vi bort henne med lite glass och sånt :P

På kvällen blev det grillning hos Chrille, denna gången va vi en person mer nämligen min kära syster :) Det va jätte trevligt, maten va god och hundarna mysiga :P Det blev en sen kväll/natt då grabbarna sedan skulle vidare på herrmiddag. Som tur var hade jag själv bara druckigt cola :P  

På Söndagen blev det en latdag i soffan fast mest för Robert då jag blev barnvakt åt Tilde :) Mycket mysigt! Var dock trött som f*n men hon sköter sig mest själv så inte så jobbigt :P Hon hjälpte mig och Julia med stallet så det gick super fort att göra :) Sedan busade hon med Nemo och hjälpte mig att köra vet. Vi käkade godis och glass och tittade på barnprogram :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0