Helgen

Helgen har bestått av plugg, plugg och åter plugg... Jag har givetvis gjort stallet varje dag som vanligt och ridit både Dumle och Rachel :) Det har varit jätte duktiga :) I Fredags kväll va familjen bjudna till bowlingmagasinet för bowling och käk :) Det va min faster som bjöd släkten för att hon hade fyllt 60år :) Det va en trevlig kväll men det gick inte så bra för mig på bowlingen dock, men jag blev glad för det lilla ^^ I Lördags kväll så var det sedan dags att fira mormor som bjöd släkten på pizza vilket hon hade sett fram emot väldigt länge :) Mormor blev 87år och är fortfarande jätte pigg :) Efter det så åkte Robert och jag och hyrde film så det blev en sen myskväll ;) I dag har jag mest varit i stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0