Kidnappad!

Blev kidnappad innan idag av Julia, hon ville visst till Gekås så jag hade inte så mycket at säga till om :P Vi har nu prov käkat på den nya restaurangen och det va helt okej :) Modernt och trevligt faktiskt! :) Tittade inte ens på kläderna för jag kollade på prydnadssaker till mitt nästa hem. Har dock inget men jag älskar att köpa saker som jag tycker om när jag väl hittar det istället för att köpa allt sen när jag väl ska flytta och då kanske det inte finns det jag vill ha :P Har i alla fall fyllt på min flyttahög i syrummet idag ^^ Blev lite ljus och ljusstakar :) I Love It!<3

Blir inte så mycket hästsnack nu för det är skitväder så blir mest göra stallet ta in hästarna och inte så jätte mycket mer. Kan inte ens berätta om några trevliga ridturer för det är gägga, snö, is och halt o nederbörd av alla dess slag för det mesta :/ Nu är jag f*n trött på det!!

Fick förresten ta in Fredde samtidigt som Dumle och Casanova idag så han inte smet. Jag tog Casanova och Julia tog de andra två :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0