Motivation!

Hjälp! Jag har ingen som helst motivation till att gå o rida. Jag gör givetvis stallet o så men går hellre in sen o sätter mig vid datorn än att göra mig i ordning o rida någon häst... Jag behöver ny motivation! Jag hade satt igång både Rachel och Dumle efter att den mesta snön hade smält, men sen när jag ville åka iväg med Dumle o träna så kunde vi inte köra hans transport för den hade inte vinterdäck o den va inte besiktigad. Jag fortsatte att rida båda hästarna i hopp om att åka iväg med Rachel snart istället men då kom snön igen och jag struntade i att rida då Rachel går barfota. Jag hatar verkligen vinter, det är inte min åstid så jag red inte Dumle heller. Nu är den snön också borta och jag har inte satt igång Dumle eller Rachel igen. Så J*vla surt! Hade snön inte kommit igen så skulle båda hästarna varit igång, motivationen varit på topp och jag hade snart varit ute på klubbhoppningarna med Dumle och tränat med Rachel. Så vad ska jag nu göra för att få motivationen att rida igen och sätta igång i alla fall en häst att börja med. Vad har ni för tips för att få lite motivation o tycka det är roligt igen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0