om visningen

Ganska snabbt på visningen igår så kände jag bara att här vill jag inte bo!! För det första så bara stankt det rök så fort du kom in i hallen, det va inte renoverat sen det va byggt skulle jag inte tro i alla fall. Det va jätte fint i ordning på utsidan, bytta fönster, omklätt garage och om målat överallt. Men på insidan så var det bara att blåsa ut ALLT!! och givetvis så kunde även jag se möjligheterna men jag såg också direkt att detta är ingenting som vi kan göra själva i så fall med tanke på hur mycket Róbert jobbar och vi kunde inte bo där undertiden. Menmen vi ska på ny visning på onsdag och det är verkligen något vi hoppas på! En radhus lägenhet med två våningar och två badrum :) Fint renoverat på bilderna i alla fall, men sen får man ju se det som det inte finns bilder på med och det brukar ju inte vara så jätte vackert :P Men det är nog ett ställe vi verkligen skule tänka oss att bo på, dock är det ju ganska långt till hästarna men jag kan ju alltid sova hemma om jag ska ta ut dem tidigt på morgonen för jag ska ju givetvis ha mitt rum kvar här hemma :P Åter kommer på onsdag om den visningen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0