plugg plugg och åter plugg

Sitter och pluggar på ett oerhört tråkigt prov som jag bara inte kan få in i min hjärna. Har instuderingsfrågor att öva på vilket jag tycker är bra dock så är det väääldigt många. Jag har delat in dem i 6 olika grupper och de första 4 sitter nog nu men nr 5 vill verkligen inte fastna i min hjärna.. Det sitter nog hyffsat nu så tänkte att om jag tar en paus och sedan löser igenom dem och förhör mig på dem en gång till så ska de nog fastna. Sen är det bara att ge sig på grupp nr 6 den sista gruppen och när de sitter så ska jag förhöra mig på alla och lösa igenom dem igen sen så j*vlar slipper jag detta! så skönt! :) Nu blir det nog paus med filmen Burlesque och sen frukost eller tidig middag? :P hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0