Rachel

Red inte dumle igår pga av visningen :( men han dog inte av det :P Julia fick rida Rachel igår för jag kände inte att jag orkdade slänga på mig alla ridkläder bara för att rida henne några minuter på kvällen efter visningen så hon fick rida henne och jag var med ute :) Vi har i alla fall minskat på hennes mat, 4kg kraftfoder va ingen hitt att börja rida på, när hästen varit oriden sen över ett år tillbaka hehe. Hackamore var dock inte henne grej så nu lir det att leta vidare efter något annat. Hon går visserligen att rida på tre delat men hon blir så in i h*lvetes pigg så det fungerar typ inte av den anledningen. De förra ägarna red henne på gaggbett men tyckte inte att det fungerade så bra heller sen. Nu ska jag se om någon äger ett waterford/kulbett som jag skulle få kunna testa på henne? Snälla säg till fort i så fall! :) Blir nog tredelat och remontgrimma idag annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0