Ridtur och promenad

Har ridit Dumle idag igen :) Han va super duktig som vanligt men piiig! Det va dock lite kallt, så om det bara kunde bli lite varmare så hade jag varit så mycket lyckligare ^^ Efter att jag ridit Dumle så gjorde jag stallet, tog in hästarna och sedan ledde jag Rachel en sväng medans de andra hästarna stod inne. Skulle se hur det går för henne att lämna gården med sin bäbis hemma och det gick bra :) Hon va väldigt nyfiken på att få komma iväg lite och såg och hörde allt! :P När jag kom tillbaka så tog syrran Casanova på en liten promenad för att se hur det gick för honom att lämna gården själv med alla och speciellt mamma Rachel hemma. Han var också super duktig, han har även fått öva lite mer på att stå uppbunden och han är så duktig så. Nu sitter jag med det oerhört roliga skolarbetet, men snart är det över! :)  


Kommentarer
Postat av: Emily

sv: Pirat har flyttat :) Han åkte dagen innan nyår.

2011-03-01 @ 22:53:00
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Elvira

Men vart då? Till Merja? Varför nu detta? :)

2011-03-02 @ 09:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0