Stora nyheter!!

Jag måste bara berätta! Kan inte hålla mig längre!! Igår var jag o Robert hos mäklaren och skrev på papperna till våran blivande lägenhet!! :) Så om lite mer än en månad är jag numera Värnamobo :) Det ska bli jätte kul faktiskt! Jag sitter hela dagarna och tänker på hur jag vill ha det, hur mitt liv kommer bli, hur det ska gå att va sambo och vad jag vill ändra och börja om med i mitt liv nu när jag får en nystart osv. Jag har gett mig f*n på att jag ska börja träna mer när jag faktiskt bor i stan! Så snart är det dags att ta tag i mitt liv och bli lite mer hälsosam... Och ni som känner mig vet hur j*vla onyttig jag är o det kommer jag inte sluta med att vara :P Men jag kommer träna mer än vad jag gör nu vilket är ingenting så det blir ju inte så svårt att fixa ^^ Även om man är onyttig va det gäller mat o godis o allt sånt så mår man bättre om man vet att man håller igång o tränar :) Det ska i alla fall bli jätte kul att flytta ihop med Robert o äntligen ha fått en lägenhet, vi har letat så länge o blivit så trötta på det nu. Men snart så är vi sambo i Värnamo :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0