Dumle och Rachel

Red Dumle igår :) Vi tränade på åkern, tror nästan att han har lite träningsvärk idag efter att ha galloperat igenom ganska djup snö på vissa ställen :) Men han va super duktig! Som vanligt ;) Det är så skönt att rida lite nu igen, dock vill jag ju tävla. Red även Rachel igår och det gick mycket bättre än det andra gångerna då hon har varit näst in ttill farlig ^^ hon är ju så nyfiken på allting och hatade hackamore! Men igår red jag henne på tredelat bett och remont grimma och hon va duktig :) dock så blir hon oerhört stark så det är ju negativt för man har inte så stor chans mot henne. Hon har ju ett jätte steg med som man inte är så van vid och därför blir det väl automatiskt att man försöker bromsa in henne helatiden vilket leder till att hon blir väldigt stark i handen. Men jag för väl försöka vänja mig vid det stora och snabba steget så kommer det nog gå bättre :) Blir samma bett och träns idag igen tror jag. Har även hittat ett begagnat waterford som jag är sugen på men vi får se :) 

Vad vill ni ha mer av här på bloggen? Presentation av djuren? Bilder? Tyck gärna till :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bilder!! :D:D:D

2011-03-05 @ 17:09:11
URL: http://lasombra.blogg.se/
Postat av: Elvira

Bilder på vad? :)

2011-03-06 @ 10:35:50
Postat av: Pauline

på dig, hundarna, katterna och hästarna!! :D På allt hihi ^_^

2011-03-08 @ 19:12:35
URL: http://lasombra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0