Visning

Blir nog inte att jag rider Dumle idag för jag sitter och väntar på att klockan ska gå så att Robert kommer och vi går på hus visning. Blir nog inget köp för oss ändå så tycker nog att det är lite halv onödigt att ens kolla på det för Robert vill bo lite närmare jobbet och träningen i Bor. Men jag måste ju bo nära hästarna! :P Mina hästar har jag ju alla dagar om året och hans träning och jobb har han inte alla dagar om året. Visserligen så är jobbet många dagar o träningen med, men ska jag kanske plugga på distans hemma och sedan ha hästarna så måste jag ju med trivas i vårat hem och vart det nu ligger :P Men men vi ska i alla fall på visning i Hånger så får vi se sen vad som händer. Kanske att han ångrar sig, kanske att jag hatar den för det ligger ju faktiskt mitt i samhället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0